Garantie en Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijs ons best om deze in topconditie bij u af te leveren. Desondanks kan het voorkomen dat een bestelling tijdens het transport kapot gaat of dat er iets anders gebeurt waardoor u recht heeft op garantie. Desondanks kan het voorkomen dat een bestelling tijdens het transport kapot gaat of dat er iets anders gebeurt waardoor u recht heeft op garantie. Juridisch gezien bent u verplicht om dit binnen twee maanden na constatering van het gebrek aan ons te melden. Als het defect binnen de garantie valt, zullen wij het product kosteloos repareren of een vervangend product voor het product zoeken.

Neem dan contact op met Rosas Jewels via het contactformulier, per e-mail of per sms (WhastApp). Rosas Jewels bepaalt of de garantie van toepassing is en de wijze van eventuele reparatie en verzending. Als het defect onder de garantie valt, zorg ik gratis voor reparatie of vervanging.

Let op: de garantie geldt niet voor:

» verkleuring van het metaal door contact met vocht, parfum en/of andere cosmetica;
» slijtage, beschadiging of breuk van sieraden of onderdelen door onoordeelkundig gebruik, doordat het sieraad is gevallen of ergens achter is blijven steken;

Garantie & klachten informatie
Garantie & klachten informatie

Klachten

Het is mogelijk dat er iets gebeurt dat niet volgens plan verloopt. Wij raden u aan eventuele klachten eerst kenbaar te maken door een mail te sturen naar info@rosasjewels.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk uw geschil aan te melden voor bemiddeling via de Stichting ValuedShops/WebwinkelKeur (dit geldt alleen voor Nederlandse en/of Belgische klanten).

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Het ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Indien uw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.